Lancering Thingsdata portal

banner_portal_td

Wij kondigen vol trots de lancering van onze Thingsdata Portal aan. Deze is beschikbaar vanaf 14 augustus. Met deze innovatieve applicatie bieden wij klanten een geavanceerde tool voor allerlei inzichten. Wij houden klanten in de Thingsdata portal op de hoogte van o.a. onderhoudswerkzaamheden, eventuele storingen en het laatste nieuws.

Functionaliteiten

In de Thingsdata portal kan toegang worden verleend aan meerdere medewerkers van klanten. Er zijn meerdere rollen en bijbehorende rechten. Het is dus mogelijk elke medewerker een specifieke rol te verstrekken. Op de hoofdpagina is actuele informatie inzichtelijk zoals nieuwsartikelen, meldingen en storingen. Klanten kunnen daarnaast filters instellen zodat aspecten gepersonaliseerd kunnen worden. Dankzij de integratie met Freshdesk kunnen er tickets worden ingeschoten. De status kan tevens gemonitord worden. Daarnaast is voor elke klant altijd de meest geüpdatet overeenkomst beschikbaar in de portal.

De Thingsdata portal is uiteraard goed beveiligd, zodat uw bedrijfs- & persoonsgegevens niet in gevaar komen. Bij de meeste rollen is het verplicht om met een 2FA te werken.

Realisatie

Onze dank gaat uit naar New Nexus en specifiek Vincent Assen, die een belangrijke rol heeft gespeeld als voortrekker bij de ontwikkeling van de Thingsdata portal. Wij willen ook Kelvin Brans bedanken voor zijn ontwerptalent, Wouter Straver voor zijn inzet bij de back-end en Glenn Geelen en Boyen de Leeuw voor hun bijdrage aan de front-end.

Wij willen ook onze medewerker Sjoerd van Leeuwen enorm bedanken voor zijn waardevolle bijdrage aan de realisatie van de Thingsdata portal. In de nabije toekomst gaan wij de portal verder optimaliseren en nieuwe functionaliteiten introduceren. Wij zien erg uit naar de verdere samenwerking met Vincent en het team van New Nexus.

Voor meer informatie over de Thingsdata portal kan er contact worden opgenomen via het telefoonnummer 085-0443500 of per mail naar info@thingsdata.com