Volledige ontzorging door Thingsdata
Naast het direct kopen van hardware is het ook mogelijk om de keuze te maken voor onze managed dienstverlening. Onze dienstverlenging Hardware as a Service (HAAS) maakt het mogelijk om routers en gateways op abonnementsbasis in gebruik te nemen. Bij HAAS verzorgen wij vooraf de configuratie van uw hardware waardoor deze plug & play inzetbaar is. Wij monitoren uw hardware middels het Remote Management Systeem (RMS) waardoor wij vroegtijdig kunnen inspelen op eventuele foutmeldingen of storingen.
De voordelen van Hardware as a Service
Haal het beste uit de markt met Thingsdata!
Wij staan klaar om u advies te geven over elk HAAS abonnement
Hardware as a Service componenten
Managed dienstverlening
Hardware
U kunt kiezen uit een ruime selectie routers en gateways. Een combinatie is ook mogelijk.
RMS
Binnen het abonnement is het remote management systeem beschikbaar.
Support
Bij eventuele storingen verzorgen wij support door kwalitatief gecertificeerde medewerkers.
Advanced configuratie
Vooraf configureren wij alles op de correcte manier, zodat u de hardware direct kunt gebruiken.
Retourbeleid
Thingsdata is verantwoordelijk voor het retourbeleid bij eventueel defect.
Connectiviteit
U kunt uw hardware ook combineren met onze connectiviteitsoplossingen.
Download onze brochure
Veelgestelde vragen over Hardware as a Service
Wat is Hardware as a Service?
Wat is de minimale afname hoeveelheid?
Thingsdata hanteert drie categorieën qua aantallen:
- De eerste categorie betreft 1-50 stuks;
- De tweede categorie betreft 51-250 stuks;
- De derde categorie betreft meer dan 250 stuks.
Hoe kies ik voor Hardware as a Service?
Hoe kan ik routers en gateways combineren?
Wat is de looptijd van een abonnement?
Wat gebeurt er nadat de looptijd is verstreken?
Er zijn een drie opties mogelijk, namelijk:
- Nadat de looptijd van uw abonnement is verstreken kunt u ervoor kiezen om te verlengen. Bij deze keuze blijft Thingsdata verantwoordelijk voor de monitoring, support en de hardware.
- Nadat de looptijd van uw abonnement is verstreken kunt u ervoor kiezen om u enkel onze service (monitoring en support) te verlengen. Bij deze keuze is uw organisatie echter verantwoordelijk voor eventuele defecten aan de hardware.
- Nadat de looptijd van uw abonnement is verstreken kunt u de keuze maken om niet te verlengen. U wordt dan eigenaar van de hardware, hierdoor is uw organisatie verantwoordelijk voor de monitoring, support en de hardware.